UDĚLEJME SPOLU NĚCO VELKÉHO

  • Chceme udělat maximum pro to, abyste mohli všichni společně hovořit, přemýšlet, pracovat a INOVOVAT.
  • Buďme součástí „velkého třesku“, procesu, který nastartuje série akcí pod záštitou Ministerstva obrany.
  • Pojďme společně vybudovat „Inovativní Centrum Budoucnosti“, s nadsázkou/bez nadsázky THE CZECH SILLICON VALLEY!
  • Na radaru máme místo, se kterým jsme zahájili spolupráci – konvenuje našim představám o společné budoucnosti Objevte Pragovku. (pragovka.com) – a co vy, co na to říkáte?

VAŠE NÁPADY UTVÁŘEJÍ PLÁN PRO NEJBLIŽŠÍ MĚSÍCE I PRO DLOUHÁ LÉTA!

NAŠE CÍLE

V severoatlantickém prostoru žije miliarda lidí. Ti jsou neustálým terčem dezinformací a nepřátelských informačních kampaní, které využívají stále sofistikovanějších postupů a technologií; naše odezva se zaměřuje především na potřebu:

  • Zvýšit odolnost populace prostřednictvím lepší a efektivnější civilně-vojenské spolupráce ve spojení s veřejnou diskuzí.
  • Názorně předvést, že Česká republika se může pyšnit nezanedbatelným množstvím znamenitých firem a talentovaných lidí schopných spolupracovat doma i na mezinárodní úrovni.
  • Zprostředkovat maximální součinnost, ke které vybízí existence desítek národních center („hubs“) hledajících řešitele národních témat; v tom pokračujme, synergie ale umožní (vy)řešení problémů pro aplikaci v celém severoatlantickém prostoru.

ZVÝŠIT POČET ÚSPĚŠNÝCH ŘEŠENÍ SPONZOROVANÝCH NATO, KTERÁ PŘEDLOŽÍTE PRÁVĚ VY!

NAŠE KAMPAŇ

  • Nacházíme netradiční partnery a přicházíme s netradičními projekty, se kterými oslovujeme NATO a alianční členy; jen tak lze vzbudit zájem ze strany vládních i nevládních institucí, akademického prostoru, zástupců obranného a bezpečnostního průmyslu a dalších společností.
  • Naplánovali jsme holistickou kampaň zahrnující (zatím)
  • Media Relations (off-line, on-line, digital (rádio, TV), sociální sítě)
  • Events (konference, panelové diskuze, webináře, festivaly, show)
  • Průzkumy veřejného mínění (jak jednotlivé společnosti a společenství reagují na stejné podněty –získaná data mohou podpořit i vaše obchodní cíle)
  • Témata musíme podchytit srozumitelným způsobem (teoretický, akademický přístup nemůže přinést žádoucí efekt).

TAKOVÁ KAMPAŇ POTŘEBUJE… SUPER NÁPAD! MY HO MÁME!

NAŠE KAMPAŇ JE VAŠÍ KAMPANÍ

  • Podřizujeme se vašim zájmům – veškeré aktivity sledují vaše obchodní cíle, jsou součástí marketingových, Public Relations Public Affairs, CSR, HR…procesů.
  • Nevěříme na jednorázové akce, naopak – věříme na dlouhodobé, průběžné a systematicky vytvářené aktivity; jen takové mohou přivodit žádoucí změnu.
  • Staňte se součástí kampaně, která vyvolá zájem široké veřejnosti posílený robustní medializací.
  • Jsme patrioti, chceme, aby Česko bylo s vaším přispěním vnímáno jako spolehlivá země mající fungující instituce a inovativní firmy, které si zaslouží mezinárodní uznání.
  • Dohlédneme na to, aby vaše nápady nebyly zneužity někým, kdo inovativní není – u nás se neopisuje, ale spolupracuje!
  • Na domácí půdě se budete s námi opírat o pomoc a o podporu všech organizací a institucí mající vliv na váš byznys.
  • Na mezinárodní úrovni budete součástí debaty s globálními hráči, zástupci ziskového, neziskového sektoru a s akademiky.

NAŠE (VAŠE) KAMPAŇ – JEDNODUCHÉ SHRNUTÍ

Každé společnosti (organizaci) jsou aktivity ušity na míru.

Kdo co získává především:

  • Velké a střední společnosti – efektivnější (a tím pádem levnější) přístup k novým myšlenkám a inovacím, které by musely sami financovat.
  • Malé společnosti – prosazení svých nových (inovativních) nápadů, buď investorům nebo přímo resortu obrany (MO platí za výsledky nikoli za nápady, to je prostá skutečnost).
  • Akademická pracoviště – platformu pro realizaci výzkumných aktivit.
  • Všichni – možnost generovat zisk a tím další rozvoj & využívat neroztříštěnou platformu pro realizaci vlastních koncepcí & být součástí mediální kampaně podporující český obranný průmyslu a zájmy jednotlivých aktérů.