UDĚLEJME SPOLU NĚCO VELKÉHO
- Chceme udělat maximum pro to, abyste mohli všichni společně hovořit, přemýšlet, pracovat a INOVOVAT.
- Buďme součástí „velkého třesku“, procesu, který nastartuje série akcí pod záštitou Ministerstva obrany.
- Pojďme společně vybudovat „Inovativní Centrum Budoucnosti“, s nadsázkou/bez nadsázky THE CZECH SILLICON VALLEY!
- Na radaru máme místo, se kterým jsme zahájili spolupráci – konvenuje našim představám o společné budoucnosti Objevte Pragovku. (pragovka.com) – a co vy, co na to říkáte?
VAŠE NÁPADY UTVÁŘEJÍ PLÁN PRO NEJBLIŽŠÍ MĚSÍCE I PRO DLOUHÁ LÉTA!
NAŠE CÍLE
V severoatlantickém prostoru žije miliarda lidí. Ti jsou neustálým terčem dezinformací a nepřátelských informačních kampaní, které využívají stále sofistikovanějších postupů a technologií; naše odezva se zaměřuje především na potřebu:
- Zvýšit odolnost populace prostřednictvím lepší a efektivnější civilně-vojenské spolupráce ve spojení s veřejnou diskuzí.
- Názorně předvést, že Česká republika se může pyšnit nezanedbatelným množstvím znamenitých firem a talentovaných lidí schopných spolupracovat doma i na mezinárodní úrovni.
- Zprostředkovat maximální součinnost, ke které vybízí existence desítek národních center („hubs“) hledajících řešitele národních témat; v tom pokračujme, synergie ale umožní (vy)řešení problémů pro aplikaci v celém severoatlantickém prostoru.
ZVÝŠIT POČET ÚSPĚŠNÝCH ŘEŠENÍ SPONZOROVANÝCH NATO, KTERÁ PŘEDLOŽÍTE PRÁVĚ VY!
NAŠE KAMPAŇ
- Nacházíme netradiční partnery a přicházíme s netradičními projekty, se kterými oslovujeme NATO a alianční členy; jen tak lze vzbudit zájem ze strany vládních i nevládních institucí, akademického prostoru, zástupců obranného a bezpečnostního průmyslu a dalších společností.
- Naplánovali jsme holistickou kampaň zahrnující (zatím)
- Media Relations (off-line, on-line, digital (rádio, TV), sociální sítě)
- Events (konference, panelové diskuze, webináře, festivaly, show)
- Průzkumy veřejného mínění (jak jednotlivé společnosti a společenství reagují na stejné podněty –získaná data mohou podpořit i vaše obchodní cíle)
- Témata musíme podchytit srozumitelným způsobem (teoretický, akademický přístup nemůže přinést žádoucí efekt).
TAKOVÁ KAMPAŇ POTŘEBUJE… SUPER NÁPAD! MY HO MÁME!
NAŠE KAMPAŇ JE VAŠÍ KAMPANÍ
- Podřizujeme se vašim zájmům – veškeré aktivity sledují vaše obchodní cíle, jsou součástí marketingových, Public Relations Public Affairs, CSR, HR…procesů.
- Nevěříme na jednorázové akce, naopak – věříme na dlouhodobé, průběžné a systematicky vytvářené aktivity; jen takové mohou přivodit žádoucí změnu.
- Staňte se součástí kampaně, která vyvolá zájem široké veřejnosti posílený robustní medializací.
- Jsme patrioti, chceme, aby Česko bylo s vaším přispěním vnímáno jako spolehlivá země mající fungující instituce a inovativní firmy, které si zaslouží mezinárodní uznání.
- Dohlédneme na to, aby vaše nápady nebyly zneužity někým, kdo inovativní není – u nás se neopisuje, ale spolupracuje!
- Na domácí půdě se budete s námi opírat o pomoc a o podporu všech organizací a institucí mající vliv na váš byznys.
- Na mezinárodní úrovni budete součástí debaty s globálními hráči, zástupci ziskového, neziskového sektoru a s akademiky.
NAŠE (VAŠE) KAMPAŇ – JEDNODUCHÉ SHRNUTÍ
Každé společnosti (organizaci) jsou aktivity ušity na míru.
Kdo co získává především:
- Velké a střední společnosti – efektivnější (a tím pádem levnější) přístup k novým myšlenkám a inovacím, které by musely sami financovat.
- Malé společnosti – prosazení svých nových (inovativních) nápadů, buď investorům nebo přímo resortu obrany (MO platí za výsledky nikoli za nápady, to je prostá skutečnost).
- Akademická pracoviště – platformu pro realizaci výzkumných aktivit.
- Všichni – možnost generovat zisk a tím další rozvoj & využívat neroztříštěnou platformu pro realizaci vlastních koncepcí & být součástí mediální kampaně podporující český obranný průmyslu a zájmy jednotlivých aktérů.